Khamis, 10 April 2008

smakj

yang ni pulak sekolah menengah agama kerajaan johor,apa kena mengenanya ngan aku?kat sinile org umah aku mengajo.tadi dia sembang 2x ngan kawan guru dia....lebih kurang bunyinya cubale crete blog utk library sekolah.moga 2x boleh kutip dana sikit utk library.puh susah tul sekolah ni dah zaman hantar angkasawan tapi aircond kat library pun takde.ni ibarat library zaman tan sri p ramlee kot.aku nak tolong tapi dana pun terhad.tu hari dah slow talk ngan my mem suruh dia approach lhdn camna caranya sumbangan utk library dpt ditolak dari cukai pendapatan.jadi bila ada insan 2x tertentu nak menderma keluar satu resit mengatakan boleh ditolak cukai pendapatan....baru le semangat.anyway my mem dah cakap ngan pihak atasan tapi biasele slow to act.ntah ntah tak act langsung sebabnya senyap kehari ni.takpelah nanti aku tolong pikir cara lain.
baru ni ada dengar nak approach yb.siaple yb tu kena sedekah aircond.....baru berapa sen kan.ciput jeee utk dia.tunggulee nanti aku updatekan lg.

Tiada ulasan: